22 Aralık 2014 Pazartesi

Evlerde Yeni Yıl Sıcaklığı

Bu aralar blogumu çok fazla ihmal ettiğim doğrudur, kafam biraz karışıktı ve içinde yüzen yeni baloncuklarla uğraştığım için de buraya vakit ayıramadım, ama yılın en güzel sezonunu kaçıracağımı düşünmediniz umarım. Evet yeni bir yıla 9 güncük kala, esas konumuza gelelim. Herkes evlerini sıcacık kırmızılarla, süslerle ve ışıklarla donattı mı bakalım :)

Bazılarınız belki yeni yıl akşamını dışarıda geçireceksinizdir, belki de sıcacık bir aile ortamında evlerinizde keyif yaparak, her iki koşulda da eğer benim gibi siz de kışın en çok bu zamanını seviyorsanız, evinize küçük dokunuşlar yapın derim, çünkü sıcacık bir kahvenin ya da sahlepin, sıcacık loş yanan sönen ışıklar ve tatlı kokinalar arasında içildiğinde  mutluluk vereceğini yüzde yüz garanti edebilirim:)

Herkes 2015 için dileklerini tutmuş, yeni yeni hayalleri kuruyorken, biraz da bu özel gece için keyifli masalara ve ev dekorasyonlarına göz atalım mı. Azıcık gerçek hayattan uzaklaşıp, mola verip, bu keyifli mekanların içinde kendimizi düşlemek, eminim huzur ve ilham kaynağı olacaktır.












Biraz da bizim evden küçük detaylara bakalım :)


Bu sevimli ve kolay kombinasyonu siz de benim gibi evde bulunan bir kabınızın içine topladığınız kozalaklar, biberiye dalları ya da tarçın çubukları ve minik tea lightlar ile yapabilirsiniz.


Sizi bilmem ama ben yeni yıl süslemelerinde klasik kırmızı ve altın renginden vazgeçemeyenlerdenim.


Hazır elimiz değmişken küçük kaktüs ailemizi niye süslemeyelim ki dedim :)


Şunun şurasında sadece 9 gün kaldı, haydi siz de kendi yapabileceğiniz küçük pratik dekorlar ve fikirlerle evlerinizi daha sıcak bir ortama dönüştürüp, küçük mutluluklar yakalayın ;)


2 yorum:

  1. Pino ben bu yazını ve fotoğrafları pek beğenmiştim, yorum yazmıştım ama sayfada bir problem oldu ve çıkmadı. Sonra da unuttum.
    Sizin evdeki detaylar üsttekilerden daha güzel bu arada:) Çok beğendim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkürler, ben de sayfayı açamıyordum bir sorun vardı, yeni cevap yazabiliyorum ...muckk:)

      Sil